Friday, August 7, 2015

Junkoの物語

Junkoの物語: 広島の原子爆弾を生き延びて

私はJunko Morimotoです。
今、シドニーに住んでいます。私は広島で生まれ育ちました。
1945年、8月6日の朝、爆弾が爆発したとき、私は13歳の女学生でした。
爆心地から 1.7 キロの所に住んでいました。

"Junko’s Story: SURVIVING HIROSHIMA’S ATOMIC BOMB"
"I am Junko Morimoto.
"I now live in Sydney, but I was born and brought up in Hiroshima.
"When the bomb exploded on the morning of August 6 1945, I was a 13-year-old schoolgirl.
"I lived 1.7 kilometres away from where the bomb fell."




No comments: